نرم افزار مطب پزشکان آسان طب 2019
اتوماسیون جامع حسابداری و مدیریت مطب پزشکی
اگر به دنبال یک نرم افزار مطب ایده آل برای مدیریت امور مطب و مراجعات بیماران خود هستید، پیشنهاد ما به شما نرم افزار آسان طب 2019 است. این نرم افزار به خوبی پرونده های پزشکی بیماران را مکانیزه کرده و حسابداری مطب شما را در سریع ترین حالت انجام می دهد. توسط فایل نصبی نرم افزار که لینک های دانلود رایگان آن در بخش زیر قرار گرفته است، می توانید این سیستم را بر روی کامپیوتر منشی و پزشک راه اندازی کرده و در کمتر از ده دقیقه سیستم مدیریت مطب خود را حرفه ای تر و با دقت بالا انجام دهید.
کمی درباره نرم افزار مطب آسان طب بدانید
معرفی نرم افزار مطب آسان طب
نرم افزار مطب آسان طب یک برنامه حرفه ای تحت ویندوز است که به طور تخصصی جهت حسابداری و مدیریت مطب پزشکان طراحی و برنامه نویسی شده است. توسعه این برنامه طی سالها مشاوره توسط مهندسین توسعه دهنده آن با بسیاری از پزشکان و متخصصین صورت گرفته است. طوری که یک پزشک به هنگام استفاده از امکانات جامع این نرم افزار، کمترین نیاز را به سیستم سنتی کاغذ و قلم احساس خواهد کرد. آسان طب کاملا فارسی و در عین کامل بودن بخش های آن، دارای رابط کاربری ساده و یوزر فرندلی می باشد.
نرم افزار مدیریت مطب آسان طب چه امکاناتی دارد؟
آشنایی با امکانات نرم افزار آسان طب
در نسخه مخصوص مطب آسان طب، امکاناتی نظیر: ایجاد پرونده الکترونیک برای بیمار شامل مشخصات فردی و سوابق پزشکی، پذیرش و تخصیص خدمات به ایشان، ثبت معاینات و شرح حالات توسط قلم نوری، صندوق و تسویه حساب، ارتباط با دستگاه های پوز بانکی، بانک تصاویر با امکان عکس برداری و اسکن پرونده ها، سیستم رزرو وقت و نوبت دهی به بیماران، ارسال SMS یادآوری وقت به بیماران و گزارش صندوق به پزشک، گزارشات جامع از کارکرد مطب، تعریف کاربران با سطوح مختلف و … در نظر گرفته شده است.
امنیت اطلاعات بیماران
شاید شما نیز جزو آن دسته از پزشکانی باشید که نسبت به اطلاعات پرونده های بیماران خود حساس هستید. لازم میدانیم این نکته را خاطر نشان کنیم که تمامی اطلاعاتی که توسط نرم افزار مطب آسان طب بر روی رایانه های مطب شما ثبت می شوند از امنیت بالا برخوردار هستند و سیستم به طور خودکار روزانه طی ساعات خاص از بانک اطلاعاتی برنامه فایل پشتیبان تهیه می نماید. شما می توانید این فایل ها را به صورت ماهانه یا هفتگی بر روی سی دی رایت کرده و یا در فضاهای ذخیره سازی مانند فلش مموری یا هارد اسکترنال بایگانی نمائید.
در جوامعی که استفاده از رایانه و نرم افزار در آنها رو به رشد است، بدیهی است که بکار گیری از سیستم های نرم افزاری جهت مدیریت پرونده های پزشکی بیماران مطب ها امری جدی و حیاتی است. در دهه های اخیر ایران نیز جزو کشورهایی است که استفاده از برنامه های نرم افزاری در سازمان ها و مشاغل آن رو به رشد بوده است. در همین راستا نرم افزار مدیریت مطب پزشکان شرکت عارف رایانه که با نام آسان طب در دنیای اینترنت شناخته می شود یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین نرم افزار های پزشکی تولید شده در ایران می باشد که با هدف کنترل هر چه سریعتر و دقیق تر مراجعات بیماران مطب های پزشکی طراحی و تکامل یافته است. در این صفحه قصد داریم پزشکان و مدیران عزیز مراکز پزشکی را با این نرم افزار آشنا کنیم. همچنین امکان دانلود نرم افزار نیز در همین صفحه میسر می باشد.
ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت مطب
هر پزشک یا مدیریت مرکز پزشکی از این مسئله آگاه است که مدیریت پرونده های بیماران، سوابق پزشکی، اسناد مالی بیماران و … زمانی که تعداد مراجعات مطب رشد می کند به مراتب سخت تر و پیچیده تر می شود. لذا وجود یک استراتژی دقیق برای مدیریت این پرونده ها و راه های رسیدگی هرچه سریعتر به این امور موضوعی بسیار مهم تلقی می گردد. در کذشته پزشکان از زونکن ها و پوشه ها و طبقه بندی های شخصی خود برای دسترسی به این پروند ها استفاده می کردند و منشی مطب با مراجعه به قفسه و پوشه مورد نظر و کمی جستجو، می توانست به اطلاعات بیمار دسترسی پیدا کند که حتی با وجود این طبقه بندی ها باز هم گاهی روند مدیریت مطب با کندی صورت می گرفت و بیمار و پزشک دقایقی معطل می شدند. این موضوع کارشناسان و مهندسین نرم افزار را بر این واداشت تا نرم افزار مدیریت مطب را برای دسترسی هرچه سریعتر و دقیق تر به پرونده های پزشکی فراهم آورند تا ضمن دسترسی به پرونده ها، اطلاعات آماری و گزارشات متنوع از روند کاری مراکز پزشکی را برای پزشکان فراهم آورد.
نرم افزار مدیریت مطب پزشکان آسان طب
نرم افزار مدیریت مطب آسان طب یکی از نرم افزار های مطرح و پرسابقه ایرانی در زمینه مدیریت مراکز پزشکی است که قادر است از یک مطب عمومی ساده تا مطب های متخصصین و مراکز فوق تخصصی و بیمارستانی را با ده ها پزشک و دستیار و پرسنل به صورت یکپارچه کنترل و مدیریت نماید. این نرم افزار مطب با بهره گیری از آخرین سبک های برنامه نویسی مبتنی بر بانک اطلاعاتی می تواند یک انتخاب ایده آل برای پزشکان و جامعه پزشکی باشد تا هزاران بیمار و مراجعه کننده به مطب یا مرکز پزشکی خود را مدیریت نمایند، گزارشات متنوع از پرونده های ثبت شده درسیستم یا عملکرد دقیق مطب تهیه نمایند، به بیماران خود پیامک های خوش آمد گویی، یادآوری وقت ویزیت، صورتحساب ارسال نمایند، با قلم نوری و ابزارهایی مثل وب کم تصویر برداری و اسناد دیجیتال ایجاد نمایند و … . آسان طب با بیش از یک دهه سابقه اجرا در مراکز پزشکی مختلف داخلی و مطب پزشکان خارج از کشور آماده است تا همراه رایانه های مرکز شما باشد.
امکانات نرم افزار آسان طب
وقتی صحبت از امکانات نرم افزار مدیریت مطب پزشکان آسان طب می شود، واقعا نمی دانیم چطور می شود این همه امکانات را در قالب چند خط بیان کنیم. استفاده از عبارت این همه امکانات اغراق نیست. واقعا بیش از ده سال کار و تلاش کد نویسی بر روی یک نرم افزار پزشکی نمی تواند در قالب چند خط بیان شود. سالهایی که هر هفته از آن شاهد تغییرات و اضافه شدن امکاناتی به برنامه بودیم. در اینجا تنها می توانیم به صورت خطی و کلی به برخی امکانات مهم و اصلی اشاره کنیم که برای پزشکان مهم است. مابقی این امکانات را می توانید با دانلود نرم افزار (نسخه آزمایشی) و استفاده رایگان به مدت چند ماه ملاحظه داشته باشید..
برخی از امکانات برنامه
- امکان تعریف پزشک به تعداد مورد نیاز (امکان استفاده برای چند پزشک در یک مطب) و تعیین درصد سهام
- امکان تعریف دستیار پرسنل به تعداد مورد نیاز و تعیین درصد سهام جهت گزارش از کارکرد مرکز
- امکان تعریف و طبقه بندی انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مطب
- امکان تعریف انواع دوره های درمانی جهت پذیرش بیماران
- امکان تعریف انواع شرح حالات بیماران جهت دسترسی بهتر برای درج در پرونده مراجعین
- امکان تعریف علت های مراجعه بیماران و تشخیص های درمان پیشفرض جهت بررسی پرونده بیمار
- امکان تعریف نواحی بدن بیماران باتوجه به تخصص پزشک ، جهت گزارش و تفکیک خدمات انجام شده
- امکان تعریف انواع بخش و اتاق جهت تفکیک گزارشات از خدمات ارائه شده در مرکز
- امکان ثبت سوابق بیماری بیمار از قبل تعیین شده باتوجه به تخصص پزشکان جهت درج در پرونده
- سیستم تشکیل پرونده بیماران و ثبت سوابق پزشکی ، تصاویر دیجیتال
- سیستم پذیرش بیماران و ثبت عملیات انجام شده در مرکز برای بیمار
- امکان محاسبه درصد سهم پزشکان و پرسنل از خدمات ارائه شده به مراجعین
- پشتیبانی از انواع سازمان های بیمه تحت پوشش
- امکان تهیه دیسکت بیمه انواع سازمان ها اعم از خدمات درمانی، تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح و …
- سیستم اسناد دیجیتال و ثبت شرح حال , نسخ توسط پزشک با استفاده از قلم نوری
- سیستم صندوق و گردش حساب بیماران با امکان گزارشات تفکیکی متعدد
- سیستم رزو وقت جهت تعیین اوقات ویزیت بیماران با امکان ارسال SMS یاد آوری وقت خودکار
- سیستم انبارداری و داروخانه جهت کنترل ورود و خروج کالا یا دارو
- سیستم تجویز دارو و نسخ برای بیماران با استفاده از لیست داروهای از پیش تعریف شده
- سیستم لابراتوار جهت مراکزی که نیاز به کنترل مراودات کاری با مراکز لابراتوار دارند
- سیستم حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن بیماران
- سیستم چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی پزشکان
- سیستم کنترل و مدیریت کاربران استفاده کننده از نرم افزار
- سیستم بانک تصاویر و درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار
- سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از بخش های مختلف برنامه با توجه به نیاز پزشک
- سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز
- سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک از طریق خطوط SMS با پیش شماره های 3000 و 1000 و تلفن ثابت
- سیستم پشتیبانی خودکار و تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه بصورت زمانبندی شده
- سیستم باشگاه مشتریان جهت آفرهای ویژه تخفیفات فصلی یا دوره ای به مراجعین
- امکان اتصال به انواع پوزهای بانکی جهت سهولت پرداخت هزینه ها توسط بیماران
- و ده ها امکان دیگر…
دانلود رایگان نرم افزار مدیریت مطب پزشکان (نسخه آزمایشی)
پزشکان محترم می توانند قبل از خرید نسخه اصلی برنامه، چند ماه به طور آزمایشی از نرم افزار استفاده نموده و در صورت رضایت نسبت به خرید نرم افزار اقدام نمایند. توجه داشته باشید که در نسخه آزمایشی اکثر امکانات نرم افزار فعال بوده و می توان از آن بهره برد. امکاناتی مانند چاپ اسم مطب در گزارشات، استفاده از چند کاربر با سطور دسترسی مختلف و استفاده از برخی سخت افزارها در نسخه آزمایشی مقدرو نمی باشد.
خرید نرم افزار
جهت خرید نرم افزار می توانید همه روزه غیر از روزهای تعطیل با شماره 66383617 تماس حاصل نمائید. همکاران ما ضمن ارائه نسخه اصلی نرم افزار مدیریت مطب پزشکان، درصورت نیاز شما جهت نصب و راه اندازی این برنامه در مطب یا محل کار شما در خدمت شما هستند. قیمت نرم افزار با توجه به تعداد رایانه های مطب شما و امکاناتی که شما نیاز دارید متغیر خواهد بود.
پشتیبانی نرم افزار پزشکان چگونه است؟
همانطور که می دانیم. یک نرم افزار پزشکی خوب، هرچقدر هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نیازمند پشتیبانی تیم توسعه دهنده آن نیز می باشد. چرا که اطلاعات بیمار ، حساب ها و سوابق پزشکی و مراجعات یک مطب، برای هر پزشک بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که مشکلی برای این اطلاعات پیش بیاید می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. لذا گروه توسعه دهندگان این نرم افزار، تیمی مجزا را برای پشتیبانی از آن در نظر گرفته است و هر پزشک یا کارمند مطب می تواند در صورت هر گونه سوال یا درخواست پشتیبانی در ساعات کاری شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم در این زمینه را اخذ نماید.
دانلود رایگان نرم افزار مطب
عدم محدودیت زمانی نرم افزار مطب رایگان

چگونه نسخه اصلی برنامه مطب را تهیه کنم؟
راهنمایی در خصوص استفاده از نرم افزار مطب
اگر چه محیط نرم افزار کاملا فارسی بوده و تقریبا اکثر پزشکان با اصطلاح های استفاده شده در بخش های نرم افزار آشنا هستند. اما بخشی در سایت را به صورت مجزا تحت عنوان آموزش نصب نرم افزار مطب و راهنمای استفاده از نرم افزار مطب قرار داده ایم که می توانید با ورود به این بخش ها مطالب آموزشی مربوطه را مطالعه کرده و با قسمت های مختلف این نرم افزار مطب آشنا شوید.
آیا نرم افزار مطب رایگان که برای دانلود گذاشته اید، پشتیبانی هم داره؟
با وجود اینکه پاسخ این سوال بدیهی است و اغلب کاربران اطلاع دارند که معمولا نسخه های رایگان محصولات نرم افزاری، توسط شرکت توسعه دهنده آن پشتیبانی نمی گردد، اما باز هم گاهی برخی از کاربران این سوال را از ما می پرسند که ما میتونیم این نرم افزار را بر روی مطب پزشکی خود نصب نمائیم و شما از آن پشتیبانی نمائید؟ پاسخ متاسفانه خیر هست. ما نسخه های رایگان را هر از گاهی بروز رسانی می کنیم و شما می توانید به صورت نا محدود زمانی، آنها را دانلود کرده، امکانات جدید را دریافت کنید و از آن استفاده نمائید. اما اگر می خواهید از پشتیبانی و گارانتی ما برخوردار باشید نسخه اصلی را تهیه نمائید تا در صورت بروز مشکل همواره در کنار شما باشیم.